En sak att berätta..

Jag har glömt att berätta en sak här på bloggen!
Jag har sagt upp mig på jobbet.
Skönt. Befriande. Rätt beslut på alla sätt.
Med dunkande bröstkorg, adrenalinpåslag-
och darrig röst fick jag fram mitt beslut till chefen.
Jag gjorde det.
Jag lyssnade på mig själv.
Bradär Jenny!

Hur det ska bli med jobb till sommaren det får tiden utvisa?
Nu ska jag snart njuta över ordet "fritid"
Vänner. Pojkvän. Familj.
Spelkvällar, gymbesök, bio, bowling, film & seriemaraton, grillkvällar. Ösk-matcher.
Promenader, fotografering, konserter (ska boka Winnerbäcks konsert i sommar iallafall;)
Det är några av 100 saker som jag vill göra!
Snart, snart. Första april, sen kastar jag in handuken.
Att jobba 40% plus heltidsstudier är INTE längre något för mig!
:)



Kommentarer
Nikoninan

Bra jobbat ! :D

2010-03-16 @ 10:08:27
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0