Mitt hår känns helt okej, trots allt.


Något gick fel hos frissan för två veckor sen.
Håret skulle bli i stil med bild nummer ett. Alltså mörka blandade med blonda slingor.
Helt plötsligt satt jag där, chokladbrun. Ledsen. Mörk.
Nu har jag accepterat min nya färg.
(Har slutat tvätta håret en gång om dagen med H&S)
Dock tänker jag låta solen bleka ner mitt hår en nyans innan jag låter en vän slinga det på nytt.
Inatt sov jag med olivolja. Mycket välbehövligt.
Dags för gymmet. Sen jobbmöte & sedan bussa hem till Hällefors.
:)



Kommentarer
Nikoninan

Oj sover man då med en handduk? ^^.

Men du fick ju en jättefin hårfärg :)

ha så kul i Hälllllleeeffööörrrsss ;)

2010-06-02 @ 10:29:24
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
Karin

meh de kan ju inte göra "fel".. klaga, gör om gör rätt liksom:) om man inte blir nöjd...

2010-06-02 @ 10:52:03
URL: http://karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0