Käre dagbok..

Jag blev lite nostalgisk när jag nyss fann en av mina gamla dagböcker.

Vid 10-12 års ålder så var mina intressen att rida, simma, läsa,

skriva, svenska & engelska.

Drömmen som stor var att bli veterinär, dagslärare eller öppna hunddagis med Sara.

Mitt liv tog en annan riktning kan man säga.

Fast intresset för att läsa & skriva finns kvar, men karriären har förändrats.

Det blev socionom trots att det inte låg på önskelistan som liten.

I slutet av dagboken så fann jag en lista på "killar som jag älskar" ,

vilket var hela 15 stycken! Herrejösses!!

Tur att även detta har förändrats, då en karl är tillräckligt kan jag tycka;)

Har ni skrivit dagbok?

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0