Ingen smäll i sikte!

Slängde upp handen mot skallen direkt jag slog upp mina blå. Andades. Väntade på smällen. Den hederliga baksmällan. Inget kom. Tog försiktigt ner handen. Satte mig sakta upp. Insåg till min förvåning att jag mår jäkligt bra. Trots omständigheterna. Landade i min säng halv 4 inatt, sent för att vara jag. Hahaha, nu måste ju pensionärsstämpel vara borta. För gott!! Så det så.

"Är det så här det känns att va lycklig? Det är inga problem" Veronica Maggio spelade på Ritz igår. Jag sjöng & dansade med i denna låt tills halsen började blöda. Minst sagt. Så kul. Så mycket folk. Så varmt. Vilken kväll.
Jag mådde som en gud, klädd i rockar-brud-stilen kvällen i ära. Nitar. Svart. Spets.

Tack för en grym kväll El Paso. Anna. Erika. Det gör vi om snart igen tycker jag!!






Kommentarer
El-Paso





Tack själv Jenny!!

2010-07-30 @ 00:01:40
URL: http://jamotorsport.dinstudio.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0