To do..

Dagens planer

Blogga (check!)
Laga mat(x)
Ansöka om lån på csn(check!)
Hämta ut två nya twilightböcker + lämna tillbaka en topp på ginas(x)
Dammsuga (x)
Tvätta(x)
Städa min garderob(x)
Besöka knuffen(x)
LÄSA twilight(x)
Söka ett extra jobb inför hösten(x)
Köpa kaninfrön+sköljmedel, jippie! (x)
Det var nog allt. För denna dag.
:)

Jisses. Det finns saker to do. Tråkiga. Sköna. Behövliga. I helgen jobbar jag häcken av mig. Bäst att få det överstökat liksom.
Dags att kasta mig över matlagningen & jobbsökandet nu. På återseende kära blogg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0