Självömkan..

Idag är jag gnällig. En tycka-synd-om-mig-själv dag. Fast den jag egentligen tycker mest synd om är Perry som fick höra på mitt gnällande innan jag cyklade iväg till jobbet. På tal om jobb, jag gillar mitt jobb men vissa dagar(som idag) så kunde jag göra vad som helst för att slippa gå dit. Det har inget med jobbet i sig att göra, var och är bara inte det minsta arbetssugen. Vill helst krypa ner i soffan hemma, ensam (eller tillsammans med Edward&co) och bara vara. Sneglat på klockan sen jag kom. Nu är det cirka tre timmar kvar(och 15 minuter kvar på min rast!) innan jag får cykla hem. Jisses vad jag längtar. Per ska troligtvis ut ikväll, vilket är det bästa för oss båda då jag inte är det minsta social & arg som ett bi.. Hmm, undra om jag har pms? Sockerfall har jag iaf, hela min kropp trånar efter gosaker (kanske därför jag frivilligt slängde ihop en äppelpaj här på jobbet som snart ska ätas!

Igår lagade jag rulltårta med grädde & strössel. Ett kärt barndomsminne. Det ska jag bjuda på när svärisarna kommer på besök imorgon. Sen blire jobb igen. Och på måndag. Och på tisdag sen har jag SEMESTER!!!
Öland. Skåne(Österlen) Hörvik. Barcelona. Jäklar vad kul!
Ser också fram imot att träffa Sara på måndag, var ett tag sen sist. Vi åker om varandra på semester.
En lunch på stan är spikad. Trevligt trevligt.

Nä. Tänka positivt. Se framåt. Göra ett sista ryck på jobbet. Sen hem & slappa!
;)


Kommentarer
Eva, ju

oh, barcelona, va avis jag blir ;D

2010-07-31 @ 23:08:25
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0