Äntligen är garderoben avklarad

Jag fick lite energi så idag har jag rensat i garderoben!
Slängde en stor säck med gamla och slita kläder.
Sen skruvade jag upp min klädstång från Ikea, blev riktigt bra! (Okej, den är lite vind och sne och hjulen sitter löst men det skiter vi i!)
Känns i allafall inte helt fel att ha ordning i garderoben, slippa skrynkliga kläder! :)

Jag har också varit en snäll flickvän idag, fixade iordning en kyckling och bacon paj med en massa fetaost.
Fick väldigt bra betyg av Per " Det här är det godaste du har gjort Jenny"; bra med ett säkert kort inför framtiden:D
Snart kommer Perry hem från gymmet, då blir det Let`s dance och förhoppningsvis har karln hyrt med en komedi som jag önskade mig.. Och en påse chips, det viktigaste av allt!


Före och efter, fick en massa plats för alla skor nu:)


Sjuklingen försökte maskera sig!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0