Wolfman, en komedi?

Igår blev det bio tillsammans med Anna, Per, Berg och Sikh!
Vi såg Wolfman! (En film om vampyrer)
Jag vet inte vad det var, sömnbrist? För mycket salt (tryckte i mig en chipspåse)
eller något annat?
Hur som helst, jag och Anna fick ett hysteriskt skrattanfall inne på bion!
Håriga bringor tillhörande vampyrer, ylande och jag vet inte allt.
Vi gick igång på allt. Hysteriskt. Roligt.
Berg: Gick vi verkligen på samma film?
Den frågan fick vi när vi lämnade biosalongen,
jag gnuggade mig frenetiskt under ögonen för att få bort mascaran.
Hade skrattat så tårarna sprutade.
Så värd kväll ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0