Hejdå Sara och Per.. Hej min kära bokhög!

Jag kan inte låta bli att känna ett sting av avundsjuka när jag messade Sara (som idag åker till Thailand och senare Bali) och fick veta att hon var i Taxfreen på Arlanda;) Jag kan inte låta bli att känna ett sting av ensamhet när jag fick ett sms från Per som är på väg till Indien idag.
Två av mina närmsta nötter, på väg att lämna landet.
Själv sitter jag här med en hög av böcker, två stora arbeten som snart ska vara klara (nästa vecka!)..
Och till råga på allt, en massa mera jobb!
Men jag ska inte klaga, för jag gillar verkligen min utbildning! Att jag har så mycket att läsa beror nog på att jag jobbar så jädrans mycket samtidigt. (Har dock tagit bort ett par pass den här månaden, BRA Jenny!)

För övrigt så bokade jag och karln två nätter på hotell i Stockholm den här månaden!
Har redan gjort en lista på saker som vi kan göra där (oj, en lista.. "pluggskada" redan!:)
Sen i April ska vi hälsa på Perrys föräldrar nere i skåne och i juni, när jag slutar skolan så vill jag boka en sista minuten med ryan air! Till vintern (Nov-Dec) blir det förhoppnings Thailand i två veckor!
Så jag ska verkligen inte känna mig "avis" eller ensam, jag har ju trots allt fått tio nya vänner
(Tittar kärleksfullt på bokhögen här bredvid mig;)

Thailand 09! Vad jag saknar min bränna..:)



Kommentarer
A

Jag ska ingenstans, tvärtom :) Vi får lida tillsammans Jennsan! Btw INDIEN? Hur länge då? Galet!

2010-02-01 @ 13:37:22
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0