Det där med skape..

...Det där med skape är nog världens bästa uppfinning!!..
Just nu snackar jag med en gammal vän från Tyskland.
Vi har ett givande samtal, kanske på grund av att han inte har någon mick vilket betyder att jag mer eller mindre snackar med mig själv!!:D
Hur mår du jenny, jo tack bra. Vilken musik ska vi bjuda på ikväll?..
Ungefär så går konversationen, vi kommunicerar genom tecken, helst elaka tecken som "fuckyou-fingrar" om vart annat. (vi camar hela tiden)
Moget, javisst!
Vi har sysselsatt oss med det här alldeles för länge, ja två timmar ser jag nu:D
Min humor.. Våran humor.. Har saknat dig Basti.

Tecken i denna stil förekommer.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0