Bowling igår och en tankeställare idag:)

Igår blev det bowling med trevligt sällskap;)
Första serien slutade på 90 points,
sen gick det utför;P Riktigt roligt & värt i allafall!
Just nu kikar jag & Per på en serie där folk fått cancerbesked.
Får mig en tankeställare, ska verkligen försöka sluta klaga på småsaker.
Och framför allt ska jag försöka sluta stressa upp mig för småsaker.
För hur viktigt är en tenta, jobb eller en ostädad lägenhet egentligen?
Det betyder egentligen INGENTING om jag står på månen och kikar ner på jorden.
Fan jag lever och mår bra. Det är ju det jag ska fokusera på!:)
Nu blev det djupt.


El-paso var galet taggad, jag likaså efter jag klunkat min Festis;)

Lina och El-paso och där är ju jag med ett klot!:D

Erikan ,El-paso och Lina och en överlycklig Anna som precis satt en strike!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0