Underbart med helg!

ÄNTLIGEN HELG!
Den här veckan har gått i raket fart med både jobb & skola
(har jobbat tre gånger, härligt med lön i januari!)
Och varvat jobb med föreläsningar & grupparbeten!
Träningen & det sociala livet har fått stå åt sidan,
fast det tar jag igen nu i helgen vill jag lova!!
Redan ikväll ska jag umgås med Per, äta sushi. (Hyra film?)
Imorgon blir det utgång. Frimis. Förfest hos El Paso!
På söndag åker jag hem till Hällefors. Träffa das family!
(och ett gymbesök ska jag minsann lyckas klämma in!)
;)

Vem vet, nya danssteg kanske blir till imorgon?



Kommentarer
MODEMARTIN

Idag lottar jag ut två parfymer från DIESEL i min blogg ;)

2010-12-10 @ 16:05:36
URL: http://www.modemartin.se
Cissi

fin bild :)

2010-12-10 @ 17:35:43
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0