Hemtenta


Nu är det slut på ledighet. För en kort tid.
Nu är det PLUGG som gäller. Hemtenta. Smått panik
På torsdag ska den lämnas in (egentligen på måndag)
Men skolan är stängt fredag-sön & jag drar utomlands på söndag
Blir jag inte klar, då får jag be en snäll själ att lämna in den åt mig
(och sitta nyår, nyårsdagen med tentan! Ingen höjdare)
Så därför kör jag hårt nu, pluggat sen 07.20 imorse!
Tur att det finns julmust & aladin, energihöjaren nummer ett!!
;)

Juldansen 2010. Mycket trivsamt!
Här poserar jag med Sandra O, Soffan & Söreskog!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0