Fiiin hääst!

Igår gjorde jag "gruppis" med bästa grupp två. Det hela spårade dock ur. En smula.
Vi kom in på ämnet "att prata i sömnen" (ska tillägga att vi pluggat nästan en hel dag!)

Jag: Jag pratade visst i sömnen för ett tag sen..Jag hade tydligen klappat Per på huvuder & sagt fiiin hääst.. Med barnslig, släpig röst. Mitt i natten. Stackars Per blev mer än chockad & väckte mig så klart efteråt.
När jag kläckt ur mig denna konstiga händelse så bröt alla deltagare i gruppen ihop av skratt.
Jerker klämmer tillsist fram: Men Jenny, varför kallade du din kille för "fiiin hääst?"
Jag svarar glatt & högt: Jag drömde nog att jag red!!
Alla tystnar. Stirrar lite konstigt på mig.. Och börjar tokskratta. Igen.
Då hör jag själv hur dumt det låter & försöker släta över det hela med att jag faktiskt gillar hästar..(?)
Skadan gick inte att reparera.

Återstående av tiden under eftermiddagen så fick jag utstå att hela gruppen ritade hästar i alla konstiga storlekar på allt de kunde komma åt..(Jerker sökte frenetiskt efter hästhuvuden på nätet)
En annan snäll gruppmedlem föreslog att jag skulle köpa ett tyg-hästhuvud till Per i julklapp
"Då kan du ju låtsas att han är en riktig häst när du rider.. hahahaha!"





Kommentarer
Nikoninan

HAHAHAHHAHAHHAA jag dör Jenny, det där kunde bara kommit ifrån dig ;) herrejösses kvinna ! du gjorde min dag ;) Int får man va pryd äntä ;)

2010-12-09 @ 15:10:10
URL: http://nikoninan.webblogg.se/
eva, ju

hahahaha ;D

2010-12-13 @ 14:36:49
URL: http://evaju.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0