Allt löser sig

Ujujuj. Det där med jul är både mysigt & stressigt!
Jag är i full gång med att handla julklappar & planera julmat!
(jag & per ska styra upp julfirande hemma hos oss på julafton)
Att vara student vid juletider är ingen glamour
(i allafall inte på pengafronten då allt ska kosta!)
Och mitt i allt har jag bokat en resa som ska betalas!
Nää, ingen idè att få panik. Se allt positivt istället!
I värsta fall får jag ta ut från mitt sparkonto helt enkelt
 (sparar 200:- på fonder/månad till framtiden)
Jag ska i allafall lämna tillbaka linnet jag köpte häromdagen
(det satt ändå inte helt bra, köpa kläder i mellandagarna istället)
Och se till att få in fler jobbturer! Idag jobbade jag mellan 07.30-15.00!
:)

Allt löser sig! Måttot som faktiskt alltid stämmer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0