Drömmer mig bort..


Önskar

Nya tapeter (Vill ha vita av något slag med lätt silverstänk i)
Ny stor tavla ovanför soffan, eventuellt med detta motiv som jag tog i Barcelona

Ny soffa, något i den här stilen..

Och nya soffkuddar..


Just nu drömmer jag mig bort till ett "nytt" vardagsrum som eventuellt ska ha tema vitt, svart & med vissa inslag av rött (Som kuddar & tavlor) Fast egentligen drömmer jag allra mest om ett vardagsrum med lantlig stil, där en stor, skön vit soffa med blå/vit randiga kuddar finns i mitt vardagsrum.
Flyttplaner finns dock så renovering & ny inredning ligger på is, än så länge..
;)


Kommentarer
Nikoninan

Dina idéer låter toppen ! vad roligt att se lite från din lägenhet! :D bra smak har du löken ! ;) Hoppas det är bra med dig ! ;)

2010-08-30 @ 12:12:11
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0