Vad är fel?

Fasen. Vad är det för fel på mig? Aptiten har checkat ut för att lämna plats åt ett illamående som får mig att spana efter närmsta toalett så fort jag försöker äta något.
Jag har gått ner nästan fyra kilo på mindre än tre veckor.
Idag fick mamma nog efter jag bara petat i lunchen, hon sa strängt åt mig att ringa sjukvårdsupplysningen som anade att det eventuellt kan vara fel på sköldkörteln, gluten eller laktosintolerant eller mina gamla magproblem från gymnasiet som gör sig påminda i en annan form? Likaså sa hon graviditet men det kan jag utesluta direkt då jag nyss hade min "härliga" vecka!
Om cirka en timma kommer en läkare ringa till våran hemtelefon, mamma fick nog igen efter denna difusa förklaring & ringde upp Hällefors vårdcentral..
Min mamma är då envis som få, på gott & ont. Hon kom nyss hem med provivadryck, bananer & en frida-tidning;)
En bild från i lördags, kvällen då jag för första gången förfestade på naturell yoghurt & mer eller mindre spydde upp ett vattenglas på krogen. Jisses.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0