Turistbuss för hela slanten!


Idag har vi åkt turistbuss genom hela Barcelona. Det tog sammanlagt nio timmar med stopp här & var!
Det var riktigt, riktigt värt!
:)

Vi besökte Anella Olimpica, ett av de ställen de olympiska spelen hölls i Barcelona år 1992.
Jag kände genast av stämningen;)

Nämen där är ju jag!

Duvmannen själv i Barcelona! Duvorna älskade Per, Per älskade duvorna;P

Vi besökte också Camp Nou! Perry var väldans imponerad över priserna!
(Tror han drömde sig bort där ett tag, till en värld där han själv kammat hem dessa skapelser!)

Perry vid den galet stora arenan, där ute spelar Zlatan om ett par dagar!:)

Vi i pressrummet, partnes in crime som vi häromdagen blev kallade!

Jag på Barcelonas gator!

Nu ska jag klunka det sista vinet i glaset, sen ska vi ut & göra La Ramla osäkert!
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0