Barcelona- Dag två!


Igår käkade vi paellas med skaldjur. Mycket gott & prisvärt
(Fick mat plus vin för 90 kronor!)

Idag har Sony följt minsta steg vi tagit (Vilket är MÅNGA, gick nästan en mil sammanlagt!)
Jag fann ett lejon som jag tämjde;)

På väg till vårt mål, beachen Mar Bella fick vi syn på ett gäng musikanter.
Det var ett glatt gäng som härjade runt på Barcelonas gator!
:)

När vi kom fram till vår slutdestination Mar Bella så överraskades vi av en underlig sak.
Vi spejade ut över stranden i letan på en plats. Det är då jag ser det. En gammal man. Med snoppen i vädret.
Generad såg jag genast bort. Per smet iväg på toaletten, i väntan på karln så ser jag helt plötsligt två nakna kvinnor. Rakt framför mig. Helt ogenerade. Totalt nakna. Det började då gå upp ett ljus, vi hade hamnat på nudist stranden. Gränsen var hårfin. Men det var trots allt inte så farligt. Bara några nakna. De flesta med badkläder. Vi bestämmer oss för att slå oss ner, trötta efter vår vandring. Jag blir plötsligt lite osäker, ska jag sola topless när det finns nakna karlar ett par meter från mig? Jag tvekar. Glider sedan helt osmidigt ur min bikiniöverdel, täckt bakom Per. Nöjda steker vi oss i solen. Njuter av musiken. Vågorna. Då ser jag något nytt, ett par meter från Per ser jag två män kyssas. Inget konstigt tycker jag. Spejar vidare, snett framför mig slickar en äldre gubbe en annan karls bröstvårta. Jag började då fundera vart vi placerat oss. Det som får oss att tillslut byta strand är ett par spanjorer, båda män där den ena strök sin partner över hans ädlare delar. Då fick Per nog.
Vilken upplevelse.
:)

Perry satsar allt i havet, av bilden att dömma! Min söta gammel gädda ;)

Efter beachen blev vi träningssugna (Hela Barcelonas befolkning verkar träna, vart man än ser så kryllar det av människor som löptränar & spelar fotboll!)
Jag fann crosstrainern, inte så illa att träna med havet som utsikt & vågorna som musik!
:)

Hit ska vi ikväll, se den magiska fontänen, Montjuic Barcelona.
Det är en show i den som kombinerar ljus, rörelse färg & musik.
Ska bli riktigt kul att fota den! Sen lutar det åt att käka tapas & spatsera runt på La Ramla
:)


Kommentarer
El-Paso



Jaså ni trivdes inte på den stranden :D... Vad gött de ser ut där ni är!! Inte alls AVIS...

2010-08-15 @ 22:31:34
URL: http://jamotorsport.dinstudio.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0