Spanien-Barcelona 14-20 augusti

Holà!

Nu har jag & Perry landat i Barcelona. Helt galet underbart är det här. Vi har knallat runt längs La Ramblas, kikat på all underhållning. Det blev även strandpromenaden med en kall "kopparbergscider" för min del:)
Jag har planer på att försöka blogga så mycket som möjligt här nere! (Gratis internet på hotellet, helt bra!)

Just nu dricker jag Sangria, en slags vinbål från Spanien. Inte så dumt. Om en liten stund ska vi käka Paellas & fortsätta klunka Sangrias på en restaurang. Sen blir det att se fotboll på en bar på La Ramblas, Sevilla-Barcelona!
:)

Precis kommit fram till Barcelona. En trött & sliten jag som poserar.
(Vi började åka mot flygplatsen redan 05.00)

Här är vårt sovrum. Helt okej (Vi ska flytta ihop sängarna inatt!;)

Så här ser jag ut ikväll. (Lever upp till mitt nya smeknamn Jenny Geopard)

Trevlig helg på er
:)


Kommentarer
A

WOHO! Ett inlägg, det gjorde våran dag här i Sverige (förutom all ostglass vi tryckt i oss). Riktigt, riktigt nice Jenny-gepard!

2010-08-14 @ 21:03:18
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0