Lite bilder & en kort utvärdering om Barcelona

Här kommer lite mer pics från dagarna här. Jag är helt såld på Barcelona, kan inte komma på något jag INTE gillar med staden än så länge.. Allt är så fint här, särskilt alla gamla byggnader som finns överallt.
Stränderna kanske inte slår Thailands men det är betydligt mer stämning här! Det är en sportstad, som jag skrev tidigare så verkar de flesta sporta runt,. Jag har inte än så länge lyckats gå ut på gatan utan att se minst 10 personer som kommer löpandes eller spelar någon bollsport.:)
Maten är än så länge gò, har mest ätit paellas! Snart ska vi ge oss på tapas! Alla är trevliga & gästvänliga, det finns också en miljon saker att se & uppleva runt om här vilket är ett stort plus!!
Shoppingen ska vi eventuellt ge oss på idag, har fått syn på en del shoppingcenter & shoppingstråk som jag vill besöka!

Nu ska jag sluta pladdra på, en frulle väntar innan det blir beachen!
Vi hörs säkert ikväll, hoppas allt är bra med er hemma i Sweden!
:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0