Beachen & nu shopping!

Nu är vi hemma från beachen, det blev ett par timmas stekning! Jag drack vodka-Orange, helt gott & svalkande!
Per körde stenhårt på öl, som alla andra dagar!
Dags att bege oss iväg för lite shopping, är riktigt laddad för det!
:)

Per träffade två nya kompisar idag, den ena kom han lite väl nära av handen att dömma?

Jag fann ett eget militärträd på väg ner till beachen!

Perry köpte sig ett par Rayban! 60 spänn, "Good quality my friend"

Såhär gla blev jag av min pizza, hawaiian tropical! Galet god.

Utanför restaurangen växte det vindruvor!


Kommentarer
Nikoninan

haha Ja :D det är jag ju, dudå gullöken som lever livet på beachen :D fuskiiis ;) <3

2010-08-18 @ 08:57:28
URL: http://nikoninan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0