Lördag!

Igår fick jag besök av familjen Pettersson- lillebror.
Det blev lite fika (glas,jordgubbar & choklad)
Sen blev det en sväng till Marieberg & kvällen avslutades med pizza hos oss.
Imorse bjöd jag Perry på nybakade scones,
det blev veckans överraskning!:)
Just nu funderar jag på vad jag ska göra med livet?
Skulle inte tacka nej till att skutta ner i soffan & läsa en bra tidning.
Men Per försöker få mig på andra tankar,
han förslår bio eller att hälsa på Johan och hunden?
Vad det blir återstår att se, kanske skulle koka mig en kopp kaffe till att börja med?
Skönt hur som helst att inte ha något planerat. Lite annorlunda.
Ta dagen som den kommer!
:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0