Keep up..


Nu börjar de värsta abstinensbesvären försvinna.
Det har snart gått två veckor sen jag slutade med kaffe(tillfälligt), socker och snabba kolhydrater.
Den första veckan var jävlig rent ut sagt.
Jag led av huvudvärk, trötthet och var ett riktigt "pms-monster" för att beskriva mitt beteende med fina ord.
Men nu börjar jag må bra igen.
Jag börjar få tillbaka min energi och mina humörsvängningar har blivit betydligt bättre.
Dock skulle jag ljuga om jag skrev att jag inte alls har ett sug efter kaffe eller socker längre..
Men skam den som ger sig!! Lite mer än två veckor kvar..

"Jag påverkas av varje tanke jag tänker,
"Jag skapar den jag är med mina tankar
"



Kommentarer
Tanja

du är så duktig hjärtat:) ha så mys med din karl i kväll:)

2009-09-11 @ 16:56:39
URL: http://misstanjis.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0