Vilken match!!

3-0 till Sverige, vilken kanonmatch!! Självklart gjorde min favoritspelare mål, Markus Berg.. Ja det finns mycket att säga om denna man men på grund av risk för en viss svartsjuka så lägger jag ner det!;)

För övrigt är jag på "blogghumör" igen och känner för att skriva inlägg efter inlägg!!
Jag hoppas det håller i sig den här gången, att jag kan börja uppdatera minst en gång om dagen i allafall!
Jag är inte bara på "blogghumör", jag är också riktigt sugen på en värd förfest och en utgång på det!
Smider planer med fröken Persson på fredag!
Jag skulle inte tacka nej till att åka ut till Marieberg en sväng imorgon, köpa en fin klänning och en flarra vin!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg, det gäller bara att göra sånt jag mår bra av för att kämpa sig igenom de mörka timmarna!:)



Kommentarer
Petra

inte vara höst deppig, du ska snart till ljusare tider :) kram

2009-10-15 @ 11:22:59
URL: http://inredningstokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0