Prinsessan Madeleine



Klicka f�r att st�nga bilden
Jag får ibland höra att jag är lik Madeleine, oftast av äldre människor.
Idag, när jag var på Ica i Adolfberg kommer det fram en tant till mig, när jag försöker välja kaffe och säger att jag är väldigt lik våran prinsessa. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men mumlar något om att "jasså, jag vet inte riktigt." Sen tackar jag för hennes ord, för prinsessan är ju söt så det borde tas som en indirekt komplimang.. Eller något i den stilen.
Undra hur det skulle vara att leva hennes liv?;) Jag får låtsas att jag gör det, ibland.
Dock tycker jag att ända likheten är våra "välformade" ansikten!:) 




Kommentarer
A

Klart du ska ta det som en komplimang! För övrigt så är ni absolut lika till viss del :D Det är din kändis-look-a-like! Jag fick höra att jag är lik Marie Sernholt för ett tag sedan, vet inte riktigt fall det är lika sant :P

2009-10-20 @ 00:08:07
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0