Paranormal Activity

... Herregud... Håret på armarna reste sig, hjärtat slog volter och Anna borrar in sina naglar på min vänstra arm..
Vilken film. Vilken hårresande film!
Andar, demoner.. Vi avslutade filmen med ett djungelvrål! Då är det skräckis på hög nivå!

Jag känner mig väldigt töntig just nu, men jag måste erkänna att jag är skakis.
(så skakis att jag har satt på mig Pers lagtröja och ett par raggsockor med björnar på.. Och inte nog med det, på spotify spelar jag lugna favoriter...!)

Det här får vi göra om igen!! Dock måste jag tillägga att min ena polare, El Paso somnade sött i slutet..
När vi alla skrek som allra mest!.. Om han var VÄLDIGT trött, uttråkad av filmen eller kanske en smula rädd låter vi vara osagt..

Nu ska jag krypa ner i soffan, under täcket och invänta Larry som snart kommer hem från O`learys..
Sen kommer jag somna sött.. (Eller kanske vakna av ett dunder och en Per som stirrar på mig.. Med ihålig, ond blick vid min sängkant..;)

Så här såg jag ut innan bion..




Och så här såg jag ut efter..;P


Kommentarer
Petra

snart dags för dig att åka :) avis men snart så blir det min tur! kraam

2009-11-14 @ 10:10:58
URL: http://inredningstokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0