Match och lite pyssel på det


Sverige- Italien, Vem vinner?
För tillfället leder Italien med 1-0, jädrans!
De flesta väljer att se matchen tillsammans med ett par "kalla",
Själv sitter jag här och syr/lagar lite kläder och käkar smörgås med avokado!
(Per är dock grabbig, det haglar svordomar här i soffan!;)
Jag måste tillägga att jag har en abstinens utan dess like,
det går verkligen INTE att sitta still och koncentrera sig på en sak någon längre stund..
Jag är här och där, det liksom kliar i benen.
Nu kan jag inte låta bli att undra hur fan det här ska gå?
Men jag ska hålla mig fokuserad och ta en dag i taget.



Kommentarer
LIENE

Tack, så kul att du tycker det:D

kramkram

2009-11-19 @ 06:48:34
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0