Gomorgon sötnötter

Hoppas ni sovit bra!
Idag blir det jobb mellan 07.00-14.00 ,sen ska jag träffa en tjej jag är kontaktperson åt
och dagen avslutas tillsammans med min Sambo och eventuellt träning & kinamat!:)
Nu ska jag svepa det sista kaffet och kasta mig upp på cykeln så jag hinner i tid!
Idag jobbar jag ute i Mellringe, en bra bit bort!
För övrigt går det bra på jobbfronten nu, berättar mer om det sen!
Vi hörs & ses!

"Ge mig tillåtelse att välja det som är bra för mig,
ge mig styrka att välja bort det som är dåligt
och klokheten att veta skillnaden"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0