Fixat frillan!


Efter                Före
Idag har jag spenderat över 1000 kronor på två saker, mitt hår och min cykel.
Det först nämnda var lite roligare att lägga pengar på,
då utväxten tog all min kraft och tid (i allafall nästan!;)
Min cykel var ett ont måste, behövde fixa punka + trasig handbroms och lite lysen på det!
Ser ni någon skillnad med håret? Jag har lagt i lite bruna slingor.
Mycket snyggare, i mina ögon.
Lite brownie färg på skinnet också, så är allt som det ska!:)
Thailand om exakt två veckor, helt galet säger jag bara!





Kommentarer
Petra

snyggt tjejen! drygt slänga ut så mycket pengar på sånt, men men.. kram

2009-11-11 @ 07:57:50
URL: http://inredningstokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0