Yes, det funkar!

Nu är jag lycklig, mitt nya mobilabredband fungerar!! Jag sitter just nu i Pers lägenhet (som ligger några mil från Norrköping) & bloggar!
Det betyder att jag kan uppdatera bloggen under hela helgen och visa er en massa bilder från Västervik där vi ska fira midsommar!
Nu ska jag skutta in i duschen där jag ska skämma bort mig själv med inpackning för både hår och face!
Jag ska också raka benen och locka håret samt äta en riktigt god frulle!
Sen ska ni få se en massa bilder på mig när jag har min "midsommarklänning"
Vi hörs igen om en liten stund!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0