Vem är jag?

Vem är jag?
Det är dags för en kort presentation av mig!:)
Jenny heter jag, jag är 21 år gammal och bor i staden Örebro!
Där bor jag tillsammans med min sambo Per (gisses, det lät verkligen "vuxet" att säga sambo)

Jag pluggar till fritidsledare och projektedare.
Drömmen är att få jobba med handikappade barn och ungdomar på en gruppbostad eller liknande.
Jag drömmer också om att göra en längre resa och göra något slag av volontärarbete (det är en av anledningarna till att jag startade den här bloggen. Tillsammans med er hoppas jag kunna dra igång någon form av välgörenhet
 (alla tips och ideer tackar jag för!)

Jag är intresserad av att träna (tycker om det mesta!) och dansa (då helst bugg och salsa)
Jag tänker utmana mig själv genom att lära mig spela  golf (Per är en erfaren golfsspelare som ska lära mig spela!)

Det var lite kort om mig! :)
Ni kommer lära känna mig om ni fortsätter följa min blogg och förhoppningsvis kommer jag lära känna er.




Nu är det dags för en promenix med voven! Skogen eller kvarteren? Det är dagens beslut!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0