Vågar du tippa matchen?

Idag har jag tippat en match för första gången, Sverige-Danmark!
Jag tippar att det blir 3-2 till Sverige.. Någon mer som vågar sig på att tippa resultat här i min blogg?
Den som tippar rätt har chansen att vinna ett pris:)



Idag överraskade Per mig med blommor när jag var inne på Ica maxi och handlade inför middagen som jag ska styra upp senare idag.. Jättefina blommor som är jätteuppskattade:)
För övrigt så är Per "orolig" för att min blogg ska påverka vårat förhållande,  "Jenny, snart får vi säkert börja i parterapi på grund av din blogg." (jag har pratat ideer om min nya blogg med stackars Per hela dagen, men ideerna flödar och i brist på mer intresserade lyssnare så får Per duga:)




Kommentarer
Emma says style, love & rock and roll.

så fint att överraska med blommor!

2009-06-06 @ 16:32:41
URL: http://emmasays.blogg.se/
Mirella

TILL SVERIGE?!

Haha, Danmark kommer ju vinna överlägset.. De är skit starka i år ;D

2009-06-06 @ 19:01:59
URL: http://mproductions.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0