Sov ni bättre?



Vilken natt.. Ja, vilken natt.
Kunde inte sova, vände och vred på mig som en daggmask och körde rally mellan sängen och toaletten.
Somnade tillsist.
Vaknade av att en borrmaskin körde igång precis utanför mitt sovrum, det var helt omöjligt att somna om då!
Släpade mig upp ur sängen och började leta runt efter ett par öronploppar. Hittar ett par och somnar om.
Vaknar en sekund senare av att mobillarmet (eller egentligen var det säkert någon/några timmar senare) går igång.
Men det kändes som jag sovit max en sekund och med tunga steg släpade jag mig ut i köket för att brygga kaffe.

Det var min natt det, sov ni bättre?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0