Min första övning till bättre självkänsla




Min första övning (1 av 8) för en bättre självkänsla lyder:


1. Låt din kropp bli din bästa vän Bete dig mot din kropp som du gör mot någon du tycker om. Arbeta med kroppen i stället för mot. Då börjar du också ta bättre hand om den.

Det är dags att börja ta hand om min kropp.
Jag ska ställa mig naken framför spegeln varje morgon och kväll och säga högt att jag är vacker och duger som jag är.
Jag ska äta sund och nyttig mat så gott som varje dag och ge kroppen den motion den behöver.
Jag ska njuta av sex när jag har det och inte fokusera på hur magen/låren ser ut i olika vinklar.
Jag ska vara stolt över min kropp och våga visa upp den för allt och alla.
Jag är unik, jag är vacker och jag är jag. Det är något att vara stolt över.


Det här ska jag jobba med. Steg ett, nu kör jag!






Kommentarer
Alexandra

Vilket bra syfte du har med bloggen!

sv: ÅH, grattis!

2009-06-05 @ 15:44:57
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Beatrice - Gravid&Lycklig ♥

Ja, absolut. Jag blev stormförälskad i de mesta sakerna som Perfect Home har att erbjuda, men dessvärre så har man ju inte så mycket pengar som man ibland önskar att man hade, haha. Är du intresserad av en katalog att bläddra i, eller mer information om beställningar eller annat så kan vi skicka en hem till dig. Du har min mailadress, så det är bara att höra av dig! :) Kram!

2009-06-05 @ 16:13:06
URL: http://beabus87.blogg.se/
Emelie: svar

Ja, verkligen ;p

2009-06-05 @ 17:58:05
URL: http://emeeliebergman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0