Mera stekning & besök av en polare

Nu är det verkligen sommar!! Jag lever på sallader, solkräm och vatten!
Jag spenderar all min tid (som blir över efter jobbet) i solstolen och jag försöker ta mig till beachen så ofta det går!
All träning går på sparlåga (ikväll ska jag i allafall ge mig ut i spåret!)
Det är inte helt lätt att behålla motivationen när termometern visar över 30 grader
Nu har jag inte tid eller lust att sitta framför datorn längre, mera stekning och besök av en polare väntar!
Njut nu ordentligt av solen för nästa vecka har jag hört rykten om att vädret ska vända!


"Carpe Diem"


Kommentarer
sandra

Nu har jag fått presentkortet med posten! Tack :D Har slängt in ett blogginlägg nu också :)

kram ;D

2009-06-30 @ 15:43:18
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0