Fullföljt ett av tre uppdrag

Nu har jag fullföljt ett av mina tre uppdrag, att dela ut komplimanger till okända människor!
Dock var personen som jag gav komplimangen inte helt okänd, snarare smått bekant (men för mig är han ändå mer eller mindre okänd för det är genom mina  föräldrar som jag träffar honom någon gång ibland) 

Hur som helst, jag sa att han var proffesionell på en sak samtidigt som jag klappade honom på ryggen! Han blev glad och lite smått generad. Det kom inget tack men han gjorde heller inga försök till att avfärda komplimangen.
Det kändes riktigt bra!
Dags att dela ut de sista två komplimangerna snart!

Hur går det för er med era utmaningar/ uppdrag??:)


Den flygande hunden (ja, det är sant. Hannah var väldigt nära att flyga iväg med stormen idag)


Kommentarer
Heidi

Hejje och tack så mycket =) Kul o köpa kläder till barn, synd bara att det finns dåligt med kläder för killar men massa för tjejer..

2009-06-05 @ 12:37:35
URL: http://silvermoon.blogg.se/
Kim-Bloggdesigner

haha ja det va en riktig hel kväll med sims. :P hehe. lätt fastna när din sim föder trillingar. :O

Jag har inte tid just nu med utmaningen ska ner i tvättstugan och sen städa. Kanske senare. :)

2009-06-05 @ 12:37:55
URL: http://tantkim.blogg.se/
anessa

sv: eller hur dom var fina skorna! :D:D:D

2009-06-05 @ 13:06:35
URL: http://aanessa.blogg.se/
Julianna

Nej det är det inte! Vilken sommrig header du har!

2009-06-05 @ 13:17:26
URL: http://juliannas.blogg.se/
Anders

Har fullföljt två av mina 3 uppdrag, tror det får räcka ;)



1. Erbjöd en kvinna som var kanske 1,55 att byta plats med mig på Springsteen-konserten då hon stod bakom mig och inte såg någonting!!



Svar : " Hon sken upp och sa att det var snällt tänkt, men jag kommer ändå inte se så mycket "



2. Träffade en gammal kompis framme på stan som haft det lite svårt och gått ner sig lite, bjöd in han till min fotbollscup som jag ska ha på Lördag.



Kommentar : Han blev lite överraskad, men mumlade nåt om att knäna pajat, men han lät lite sugen ändå....Vi får se om han dyker upp!!



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0