Fredagsordet?

Gomorgon sötnötter!
Sovit gott? Jag sov som en drottning inatt. Just nu sitter jag här med en tallrik gröt och en stor kopp kaffe!
Om en liten stund är det dags för att pass på gymmet.
Skönt att det snart är helg (även om helg betyder jobb för min del!)

Vad säger ni om att ha "fredagsordet" här i bloggen??. Jag väljer ett ord som ni har möjlighet att relatera till?
När ni lämnar eran åsikt i en kommentar så har alla chansen att läsa den och få tips, råd eller bara veta att vi inte är ensamma om det? Det blir som en liten diskussion? Där alla får uttrycka sig eller bara ta del av andras erfarenheter.

Vad sägs?? Om ni är intresserade så väljer jag ett ord lite senare idag!




Kommentarer
Tezzan

Trevlig helg =)

2009-06-12 @ 11:47:00
URL: http://crazytezz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0