Dags för hemfärd mot Örebro

Om en liten stund ska jag hoppa på bussen till Örebro. Mina dagar på landet börjar lida mot sitt slut och det kommer utan tvekan kännas sorligt att lämna mitt gamla hem med tillhörande familj.
Men ingen ide att sörja över det för jag ska hem en sväng redan nästa helg (jag och Per ska hämta ett vitrinskåp sóm vi ska få av mammsen och pappsen)

Så nu ska jag rycka upp mig, säga hejdå och skynda mig ner till bussen!
Sen väntar en mysig dag tillsammans med min fina pojkvän:)



En ganska konstig men rolig bild på mig och Per som togs på nyårsafton:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0