Uppdatering från Gotland

Hallå sötnötter!
Allt bra med er? Nu är vi framme på Gotland, jag och Per!
Resan hit gick bra, vi sov på golvet i båten och när vi kom fram 02.30 så var det helt uteslutet att slå upp tältet.
Det slutade med att vi sov i bilen, men hör och häpna jag sov som en gudinna!
Just nu befinner vi oss på en camping i Visby, vädret är soligt men väldigt blåsigt.
Vi försöker styra upp en lunch bestående av pasta och en tomat & basilikasås.
Om en stund ska vi köra vidare mot Fårön där vi ska stanna ett par dagar!
För övrigt är Visby & de delar av Gotland vi har sett underbara!
Igår strosade vi runt i Visby, åt god mat och beundrade allt som kom i våran väg;)

Jag ska försöka uppdatera fler gånger!
Harè bra, så hörs vi!:)



Kommentarer
tanja

lite avis:P... btw, jag har en överaskning till dig när du kommer hem.. kan va lite stalker liknande men du får selol

2009-07-23 @ 12:36:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0