Tackar för ett par droppar regn


I lördags åt Sara & jag Noraglass!
Om ni har vägarna förbi Nora så kan jag verkligen rekommendera deras glassar!
För det är njutning på hög nivå!

Vad gör ni annars en regnig måndag som denna?
Idag pratade jag och en kollega om att det faktiskt kan vara riktigt skönt när det regnar.
Jag känner att jag får mer energi (har mer lust att träna, jobba, städa & laga mat)
När solen har jag inte direkt lust att genomföra något av dessa bestyr,
då vill jag "ta till vara" på soltimmarna och steka/pressa i solen samtidigt som dammråttorna letar sig fram ur varje vrå.
idag har jag både jobbat, handlat, städat och senare blir det även en joggingtur!
Lite regn tackar jag alltså för, så länge det inte varar alldeles för länge!


Kommentarer
Anders

Så är det...Ju varmare det är, ju mindre energi får man att ta tag i saker.....Tveksam till Lördag som det ser ut nu, synd,kanske främst för Saras del som missar en sån exklusiv gäst, men så är det!!

2009-07-06 @ 23:24:41
URL: http://www.budweiserblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0