Thailand 2009

Thailand- Phuket.. Vilket underbart ställe!
Det finns hur mycket som helst att berätta, men tröttheten gör både min kropp och skalle bedövad.
Jag är drabbad av jetlag, imorse vaknade jag och Per klockan 5! (klockan är då 11 i Thailand!)
Då blev det lite slötittande framför tvn samtidigt som vi käkade frulle!
Nu efteråt är vi som två lik, jag har åkt på någon infektion i kroppen som misshandlar min stackars blåsa och Per har åkt på något skit i magen.. Det är lite sjukstuga här hemma!:)

Här kommer det lite bilder i allafall, jag ska berätta mer om allt senare!:)
 










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0