Min "Målformulering"

Mål- Börja träna regelbundet (minst tre gånger i veckan!) och få bättre matvanor.
Jag ska äta mer hälsosamt och äta socker vid speciella tillfället (födelsedagar etc)
Delmål- Träna minst två gånger i veckan under tre månader (augusti- oktober).
Variera träningen mellan löpning, gym och gympa. Skippa all form av snabbsocker (vitt bröd, snabbmakaroner och godis samt bakverk!)
Förberedelser- Skaffa gym & gympakort på friskis. Fråga runt efter en eller flera träningskompisar!
Slänga ut allt "Vitt", och tacka nej till socker och bakverk.
Följa upp mitt mål i bloggen regelbundet.
Startdatum in för målet: måndag den 3:e augusti. Delmål som sträcker sig från imorgon- sista oktober.
Måldatum-Första januari
Belöning- En stark och vältränad kropp som jag kommer må bra av att ha i mitt jobb och när jag tränar och rör på mig.



Kommentarer
Anders

Det var gulligt skrivet av dig ;)....Men det där med kortspel stämmer ju inte, det vet vi båda ;)....Saknar dig med, hoppas du är hemma snart!!

2009-08-02 @ 18:54:25
URL: http://www.budweiserblogg.se
Nathalie

Bra med mål! Lycka till :)

2009-08-02 @ 21:06:00
URL: http://nathaliesmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0