Njuta av mitt egna sällskap

Måndag den 24:e, min sambo fyller 25 år idag!
Med sömndrucken och hes stämma fick jag fram ett eller kanske flera "grattis" imorse innan han packade ihop sina saker och startade sin resa mot Finspång.
Det känns som alltid tomt, ledsamt och ensamt när han åker på måndagar.
Men den här veckan är fullspäckad, varje timma är så gott som planerad så det är kanske lika bra att jag är själv hemma och kan fokusera på allt jag ska göra
(Gå bredvid på Halltorp, jobba, träna, träffa Åsa, Fira lillebror som fyller 20, planera firande av Per på onsdag, utgång på lördag....)
Men nu ska jag njuta av mitt egna sällskap, jag ska gå på stan och ordna med det sista inför onsdag då jag ska fira min älskade sambo!
Och vet ni vad, ett presentkort på 150kr på H&M ska så klart användas idag!
Vad det blir där kan jag visa er sen!;)

Den här bilden hittade jag på min vän Annas blogg!
En väldigt lycklig jag och Anna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0