Förresten!..

Jag glömde berätta om en sak som jag och Per ska ha nästa vecka, alltså under den sista semesterveckan här nere i Sölvesborg!..Nyfikna? Kanske en smula?;)
Vi ska styra upp en "hälsovecka", en vecka som ska gå i hälsans tecken!
Välbehövligt? Väldigt välbehövligt efter veckor med god mat & alldeles för lite träning!
Så nu är det dags att styra upp nyttig mat, bland annat mängder med firre & färska grönsaker!
Det är dags att lyfta på rumpan och kicka igång lite löpning och långa promenader på det!
För om mindre än en månad så ska jag vara med i blodomloppet så nu gäller det att komma igång på allvar!

Jag red häst på Gotland, här är jag & hästen Semla!


Kommentarer
Petra

Hallå tjejen! jodå det rullar på, har varit sjuk nu ett par dagar men börjar bli bättre :) Ja vi har ju en resa att se fram emot. Söt bild på dig & hunden. Vi får ses när du kommer hem och fika samt ha visning av lite bilder ;-) Kram

2009-08-01 @ 20:01:16
URL: http://inredningstokig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0