Blodomloppet 2009


Avklarat... 5 km på 28:13 minuter. Inte helt illa med tanke på att jag knappt har rört på rumpan under sommaren!
Jag kände spänning, nervositet och tankar som "vad fan har jag gett mig in på?" precis innan och i början av loppet.
Men efter någon kilometer släppte alla dessa känslor/tankar och det ända jag fokuserade på var min andning till en början.
Mjölksyran i benen satte in ganska snabbt men genom otroligt mycket självpepp "Kom igen Jenny, du klarar det här" så tog jag mig i mål och fick en medalj runt halsen. Där och då kunde jag verkligen le, vara nöjd över min insats och berömma mig själv.


För runt, det kom jag. Och dessutom i liv.


Kommentarer
A

Jag visste väl att du skulle klara det bra, toppenbra jobbat Jenny :D!!!

2009-08-22 @ 10:48:20
URL: http://anna88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny Pettersson

Mamma till sonen Malte 1 år. Radhusägare. Socionom. Kattägare till två ragdoll. Förlovad.

RSS 2.0